مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 07:022019-10-30سياسي

فارس من| یک مسوول: دست فروشان شهر قروه ساماندهی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، خبرگزاری فارس در سال گذشته سامانه ای برای پیگیری سوژه های مردمی را راه اندازی کرد که در این سامانه دغدغه و مسائل مردمی ثبت می شود و خبرنگاران این رسانه تا حصول نتیجه آن را پیگیری و اطلاع رسانی خواهند کرد.

سوژه ای با عنوان قروه شهر دست فروش ها در سامانه فارس من خبرگزاری فارس استان کردستان ثبت شده است که مردم خواستار پیگیری آن توسط خبرنگاران این رسانه شده اند.

نایب رییس شورای شهر قروه در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: طبق ماده قانون 55 شهرداری ها هرگونه مزاحمت از سوی دست فروشان در پیاده روهای عمومی منع قانونی دارد.

وی گفت: با این وجود به دلیل درآمد مناسب و نبود شغل شاهد فعالیت افرادی در قالب دستفروش در پیاده روهای اصلی قروه هستیم.

محمدهادی مرادیان در ادامه افزود: در زمان ریاست فرماندار سابق قروه کارگروه ساماندهی دست فروشان این شهرستان تشکیل شد که در این کارگروه نمایندگانی از شورای شهر، راهنمایی و رانندگی، فرماندار، معاون عمرانی فرماندار، شهردار و شورای شهر در آن عضو شدند.

وی با بیان اینکه چند ماه از تشکیل این کارگروه گذشته است ،تصریح کرد: طرح توجیهی و مطالعاتی اسکان دست فروشان قروه به دانشگاه آزاد این شهرستان واگذار شده است که بر اساس مطالعات علمی مکان مورد نظر برای فعالیت دست فروشان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| یک مسوول: دست فروشان شهر قروه ساماندهی می شوند

فارس من| یک مسوول: دست فروشان شهر قروه ساماندهی می شوند